Погода: Мошни C Графік роботи: Пн-Чт: 8.00 - 17.15, Пт: 8.00 - 16.00 (Обідня перерва: 13.00 - 14.00)
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Лісова казка» с.Мошни Мошнівської сільської ради Черкаського району Черкаської області. Адреса: вул. Савченка, 29, Черкаський район Черкаська область, 19615 тел.(0472)30-22-95, [email protected]

Інформація / Лісова Казка / Фотоновини / Новини освіти 05 травня 2018 12:00

ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)

ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)Чи потрібно і навіщо дошкільнику економічне виховання? Це питання набуває сьогодні особливої актуальності і вимагає серйозної педагогічної корекції.

Чим більше діти дошкільного віку стикаються із соціальною дійсністю, побутом, тим більше виникає у них питань. Повсякденне життя, сім'я, спілкування з однолітками, нарешті, освітньо-виховна робота в умовах дитячого садка формують досвід, який стає базою для подальшої роботи з економічного виховання.

Вихователь різновікової групи Корнієнко С.М. поглиблено працює над питанням економічного виховання дошкільників. Початкові економічні знання педагог розділила на шість основних тем:

- Моя сім’я;
- Товар;
- Гроші;
- Моя країна;
- Ресурси.

Засвоюючи кожну з тем, дошкільники ознайомлюються із сімейною економікою, закріплюють набуті знання в іграх, отримують уявлення про розмаїття та вичерпність природних ресурсів, починають розуміти, звідки і як з’являється продукт, якими способами реалізовують товар. Діти вчаться оперувати грошима, знають, що вони потрібні для купівлі та продажу. Багаторазово виконуючи різні економічні дії, дошкільники вчаться реалізовувати свої вміння в різних умовах, з різними об’єктами, що сприяє усвідомленню та міцнішому засвоєнню знань.

Світлана Миколаївна використовує в своїй роботі ігри економічної спрямованості, сюжетно-рольові ігри. Заняття з економіки виховують у дітей ощадливість, економність, бережливе ставлення до власних речей тощо. Усі ігри економічної спрямованості, які є частиною спеціальних занять з економіки, математики, ознайомлення з навколишнім світом і природою, також використовуються в повсякденні. Вдома діти із задоволенням грають у такі ігри з батьками.

Сюжетно-рольові ігри передбачають моделювання реальних життєвих ситуацій операції купівлі — продажу, виробництва та реалізації готової продукції. Розвивально-дидактичні та ситуативні ігри надають унікальну можливість сприяти процесу збагачення соціального досвіду дітей, формуванню їхніх ціннісних пріоритетів, адекватному прояву особистісних якостей у непростих, наближених до реального життя ситуаціях. Вихователь може оцінити здатність кожної дитини до конструктивних рішень, самостійного вибору тощо.

Система роботи з економічного виховання сприяє формуванню в кожної дитини економічного мислення, уміння орієнтуватись у нестандартних ситуаціях, проявляти ініціативу та самостійність, бути в майбутньому активними та свідомими учасниками соціально-економічних відносин. Набуття первинного економічного досвіду є підґрунтям для подальшого самостійного його збагачення.

Олена Максименко
ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)
Наверх