Інформація / Лісова Казка / Фотоновини / Новини освіти
23 бер 2018 10:00
ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ В ДНЗ "ЛІСОВА КАЗКА" (ФОТО)
Ознайомлення дітей з природою – одне із головних засобів їх розвитку.
В процесі його розширюється орієнтація дітей в навколишньому середовищі, пізнавальні здібності, виховується відповідне відношення до природи, формується гармонійна, всебічно розвинена особистість, що володіє знаннями й навичками екологічно доцільної поведінки в природі. Ознайомлення дітей з природою пропонує дати їм відповідний обсяг знань про предмети, явища неживої і живої природи, виховання інтересу і любові до неї.
Пізнавати світ діти починають з перших днів життя, їхні перші здобутки уявлення про навколишнє середовище базуються на чуттєвих враженнях. Зростаючи, малюки дізнаються більше про довкілля з розповідей дорослих, малюнків і картин, однак найкраще джерело – це власні спостереження, обстеження на дотик, смак, слух, нюх, підтверджені практичними діями з об’єктами природи та експериментами.
Тому в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) «Лісова казка» особливу увагу приділяють пошуково-дослідницькій діяльності. Вихователь молодшої групи «Чомусики» Сидоренко О.Б поглиблено працює над питанням «Формування екологічного світорозуміння дітей дошкільного віку через пошуково-дослідницьку діяльність». Кожного дня з дітьми веде постійні спостереження за змінами в природі. У кожному явищі природи, в кожному осінньому листочку, вчить дітей бачити прекрасне. В результаті дослідницької діяльності у дітей формуються елементарні навички пошукової роботи, посилюється інтерес до живої і неживої природи, активізується самостійна пошукова діяльність.
Дошкільний заклад став вершиною, з якої малеча пізнає довкілля. Своє завдання вихователі бачать в тому, щоб у спілкуванні з природою гартувати малят, комфортно для них вирішувати різноманітні освітні завдання, плекати високу духовність, моральні почуття, патріотизм.
Бо на своїй землі й посаджене власноруч деревце – найгарніше, і протоптана своїми ногами стежина – найкраща, і вода в криниці – найсмачніша у світі.
В процесі його розширюється орієнтація дітей в навколишньому середовищі, пізнавальні здібності, виховується відповідне відношення до природи, формується гармонійна, всебічно розвинена особистість, що володіє знаннями й навичками екологічно доцільної поведінки в природі. Ознайомлення дітей з природою пропонує дати їм відповідний обсяг знань про предмети, явища неживої і живої природи, виховання інтересу і любові до неї.
Пізнавати світ діти починають з перших днів життя, їхні перші здобутки уявлення про навколишнє середовище базуються на чуттєвих враженнях. Зростаючи, малюки дізнаються більше про довкілля з розповідей дорослих, малюнків і картин, однак найкраще джерело – це власні спостереження, обстеження на дотик, смак, слух, нюх, підтверджені практичними діями з об’єктами природи та експериментами.
Тому в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) «Лісова казка» особливу увагу приділяють пошуково-дослідницькій діяльності. Вихователь молодшої групи «Чомусики» Сидоренко О.Б поглиблено працює над питанням «Формування екологічного світорозуміння дітей дошкільного віку через пошуково-дослідницьку діяльність». Кожного дня з дітьми веде постійні спостереження за змінами в природі. У кожному явищі природи, в кожному осінньому листочку, вчить дітей бачити прекрасне. В результаті дослідницької діяльності у дітей формуються елементарні навички пошукової роботи, посилюється інтерес до живої і неживої природи, активізується самостійна пошукова діяльність.
Дошкільний заклад став вершиною, з якої малеча пізнає довкілля. Своє завдання вихователі бачать в тому, щоб у спілкуванні з природою гартувати малят, комфортно для них вирішувати різноманітні освітні завдання, плекати високу духовність, моральні почуття, патріотизм.
Бо на своїй землі й посаджене власноруч деревце – найгарніше, і протоптана своїми ногами стежина – найкраща, і вода в криниці – найсмачніша у світі.
Олена Максименко