Інформація / Устименко Олег
29 лип 2017 15:39
В обленерго створюють інтернет-кабінет споживача
У “Черкасиобленерго” працюють над створення особистого онлайн кабінету на сайті підприємства.
Про це інформує прес-служба компанії.
– Наявність особистого кабінету передбачає доступ до персональної інформації, тому особлива увага приділяється безпеці та надійній ідентифікації абонента, – говорить начальник відділу автоматизованих систем ПАТ “Черкасиобленерго” Валерій Вязовик. – У особистому кабінеті споживач зможе вносити покази лічильників й відразу бачити їхню різницю, крім того, бачити свої оплати.
Особистий кабінет дублюватиме можливості передавати показники телефоном чи через форму зворотнього зв’язку, розміщену на сайті підприємства. Крім того, у майбутньому в особистому кабінеті можна буде здійснити оплату послуг через платіжну систему банку "ПриватБанк". Додатково розглядається можливість використання інших платіжних систем, зокрема, інтернет-банкінгу «Райффайзен Банку Аваль».
Користуватися особистим кабінетом, обіцяють розробники, можна буде вже у серпні.
Про це інформує прес-служба компанії.
– Наявність особистого кабінету передбачає доступ до персональної інформації, тому особлива увага приділяється безпеці та надійній ідентифікації абонента, – говорить начальник відділу автоматизованих систем ПАТ “Черкасиобленерго” Валерій Вязовик. – У особистому кабінеті споживач зможе вносити покази лічильників й відразу бачити їхню різницю, крім того, бачити свої оплати.
Особистий кабінет дублюватиме можливості передавати показники телефоном чи через форму зворотнього зв’язку, розміщену на сайті підприємства. Крім того, у майбутньому в особистому кабінеті можна буде здійснити оплату послуг через платіжну систему банку "ПриватБанк". Додатково розглядається можливість використання інших платіжних систем, зокрема, інтернет-банкінгу «Райффайзен Банку Аваль».
Користуватися особистим кабінетом, обіцяють розробники, можна буде вже у серпні.