Черкащина розпочала створення бренду регіону

Теги:
Черкащина розпочала створення бренду регіонуБренд це – ідея, яка об’єднує мешканців області. Це імідж та впізнаваність регіону. Це історія, яку ми розповідаємо світу про себе. І від того, як ми її розповімо, такими нас побачить і світ.

Про це розповіли в Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА.

Тут ініціювали роботу над розробкою туристичного бренду та закликають доєднатися усіх охочих доєднатися до цього процесу.

Брендинг – не короткочасний проект, це свого роду стратегія. Наразі створена робоча група з брендингу регіону, до якої долучитися люди, які представляють різні сфери життя Черкащини. В Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА кажуть, що до робочої групи можна долучатися й зараз, якщо є готовність та бажання попрацювати. Адже ключовий елемент брендингу – це партнерство. Вкрай важливо залучити до процесу всіх стейкхолдерів, які можуть допомогти у визначенні майбутнього регіону. Жоден не може поодинці розробити й впровадити успішний бренд.

На першому засіданні робочої групи, яке відбулося 5 листопада, вирішили оголосити конкурс на обрання кращого слогану для майбутнього бренду Черкаської області. Конкурс розпочнеться 20 листопада і триватиме до 6 грудня 2019 року (включно). Подаватися зможуть всі, хто має ідеї.

Варіант слогану повинен:

- бути коротким, не більше 4-х слів;
- характеризувати регіон;
- передавати харизму Черкащини;
- розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони;
- легко запам’ятовуватися;
- продовжити речення: «Черкащина це…»;
- бути націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;
- мати обгрунтування – опис слогану (не більше 100 слів).

Переможець отримає подарунок – туристичне спорядження (туристичний намет, рюкзак, каремат та спальний мішок). Деталі та умови участі у конкурсі буде опубліковано 20 листопада 2019 року на Фейсбук-сторінці «Черкащина туристична».

Загалом, як відзначають у Департаменті, територіальні бренди – сучасна зброя для конкурентної боротьби між країнами, регіонами, містами за матеріальні, людські та інформаційні ресурси. Окрім цього, території з сильними брендами здатні ефективніше будувати власні конкурентні переваги, залучати інвестиції, туристів і таланти, експортувати власні продукти та змінювати стереотипи.

Слоган і логотип – не є брендом регіону. Проте, слоган та логотип слугують інструментами для ідентифікації або розпізнавання сутності регіону. Наприклад, після запуску бренду міста Порту – туристичний потік з 2013 по 2015 рік зріс на 17,6%, а ВВП міста на 19%, розповідають в Департаменті регіонального розвитку Черкаської ОДА.скачать dle 10.4фильмы бесплатно
Сегодня, 06:00. Переглядів: (74). Коментарів: (0)

Комментарі


Схожі новини