Інформація / Устименко Олег / Черкаський район. Новини
02 жов 2019 10:00
Заступник голови Черкаської РДА заявив про ризик зриву зимового утримання доріг
Заступник голови Черкаської райдержадміністрації Петро Коренюк на селекторній нараді 1 жовтня зазначив, що в районі можуть виникнути проблеми з зимовим утриманням доріг через фінансування.
"Ситуація близька до зими. Знаючи, що в облавтодорі є заборгованість в робітників, є ризик зриву зимового утримання доріг і це викличе колапс. Кошти на утримання доріг є, але загроза в тому, чи дійдуть кошти до виконавців? Бо заблоковані рахунки і не отримавши зарплат, люди просто не вийдуть на роботу. Окрім того, гроші це і закупка палива, запчастин. Бо район якраз оточує з усіх боків Черкаси і що тоді буде з в’їзними дорогами?" – зазначив Петро Володимирович.
Голова федерації профспілок області Петро Шевченко зауважив, що дійсно є заборгованість з зарплат перед працівниками райавтодорів. "Буде ситуація, коли треба виїздити на траси і посипати. А хто це буде робити? Природня ситуація така, що найперше сніжить і холодає в Тальнівському та Звенигородському районах і там одразу маємо проблему на початку зими", – сказав Петро Шевченко.
"Ми дійсно вели розмову з керівником облавтодора. На жаль, не можемо розірвати договір, бо тоді не буде взагалі нікого. Якщо облавтодор відмовиться сам від договірних умов, ми зможемо терміново провести тендерну процедуру і на залишки коштів заключити договора з іншими людьми. Це насамперед мова про 6 районів. Однак наразі договір дійсний і розривати його поки ніхто не збирається. А загалом на нараді в Києві 26 вересня йшла мова про те, щоб тим відділкам райавтодору, які можуть працювати, надати статус юридичних осіб, щоб вони самі могли заключати договори. А зараз кошти, які отримують райавтодори, переходять в облавтодор", - зазначив директор департаменту інфраструктури облдержадміністрації Сергій Чубань.
"Ситуація близька до зими. Знаючи, що в облавтодорі є заборгованість в робітників, є ризик зриву зимового утримання доріг і це викличе колапс. Кошти на утримання доріг є, але загроза в тому, чи дійдуть кошти до виконавців? Бо заблоковані рахунки і не отримавши зарплат, люди просто не вийдуть на роботу. Окрім того, гроші це і закупка палива, запчастин. Бо район якраз оточує з усіх боків Черкаси і що тоді буде з в’їзними дорогами?" – зазначив Петро Володимирович.
Голова федерації профспілок області Петро Шевченко зауважив, що дійсно є заборгованість з зарплат перед працівниками райавтодорів. "Буде ситуація, коли треба виїздити на траси і посипати. А хто це буде робити? Природня ситуація така, що найперше сніжить і холодає в Тальнівському та Звенигородському районах і там одразу маємо проблему на початку зими", – сказав Петро Шевченко.
"Ми дійсно вели розмову з керівником облавтодора. На жаль, не можемо розірвати договір, бо тоді не буде взагалі нікого. Якщо облавтодор відмовиться сам від договірних умов, ми зможемо терміново провести тендерну процедуру і на залишки коштів заключити договора з іншими людьми. Це насамперед мова про 6 районів. Однак наразі договір дійсний і розривати його поки ніхто не збирається. А загалом на нараді в Києві 26 вересня йшла мова про те, щоб тим відділкам райавтодору, які можуть працювати, надати статус юридичних осіб, щоб вони самі могли заключати договори. А зараз кошти, які отримують райавтодори, переходять в облавтодор", - зазначив директор департаменту інфраструктури облдержадміністрації Сергій Чубань.