Погода: Мошни C Графік роботи: Пн-Чт: 8.00 - 17.15, Пт: 8.00 - 16.00 (Обідня перерва: 13.00 - 14.00)
Інформація / Устименко Олег / Суспільство 20 травня 2019 15:00

Про нові механізми в обслуговуванні клієнтів служби зайнятості

Про нові механізми в обслуговуванні клієнтів служби зайнятостіУ службі зайнятості протягом останніх років впровадили низку нових сервісів щодо надання послуг населенню та роботодавцям, зокрема електронні кабінети пошукача роботи та роботодавця. Також клієнти служби зайнятості мають змогу презентувати себе у створених відеорезюме та відеопрезентаціях. Водночас є можливість зарекомендувати себе роботодавцю у форматі он-лайн співбесіди.

У практику впровадили новий сервіс «електронна черга» для пошукачів роботи. За допомогою нього кожен бажаючий може самостійно, не витрачаючи зайвого часу, записатись на індивідуальний прийом до фахівця будь-якої філії та центру зайнятості України.

Торік запровадили й новий механізм в обслуговуванні клієнтів, які шукають роботу, а саме: профілювання безробітних на засадах кейс-менеджменту, що передбачає індивідуальний підхід до кожної людини з урахуванням досвіду її роботи, потенціалу, а також рівня мотивації до працевлаштування.

А от для повноцінного досягнення головної мети – якнайшвидшого працевлаштування – із січня 2019 року втілюють новий проект – інститут кар’єрних радників, який створили задля допомоги клієнту впродовж усього процесу пошуку роботи, впровадження в службі зайнятості єдиного куратора для безробітних.

Функціональні обов’язки кар’єрних радників полягають у:

– наданні допомоги громадянам усвідомити свої сильні особистісні якості, самостійно визначити наявні конкурентні переваги, зокрема здібності, навички та складання індивідуального плану надання послуг або плану працевлаштування;

– навчанні громадян самостійно здійснювати пошук роботи, готуватися до співбесіди, підготувати резюме;

– підтримці клієнтів в ухваленні рішень, пов’язаних із кар’єрою (наприклад, консультування з розроблення довгострокового плану професійного зростання), мотивації задля досягнення визначених цілей, навчанні клієнтів долати психологічні перешкоди та спонуканні їх проявляти активну та відповідальну позицію;

– наданні клієнтам інформації про умови проходження формального чи неформального професійного навчання, про переваги самостійного навчання та перелік суб‘єктів освітньої діяльності.

– веденні ефективного моніторингу надання послуг для «професійних» безробітних (клієнтів, які тільки користуються можливостями статусу безробітного, і незацікавлені у працевлаштуванні).

Кар’єрні радники, насамперед, покликані надавати послуги та нести відповідальність за сприяння у працевлаштуванні, виходячи з інтересів клієнта.

Для того, щоб спеціалісти служби, які будуть виконувати функції кар’єрних радників, були висококомпетентними та надавали якісні послуги клієнтам, на Черкащині на базі обласного центру зайнятості проводять тренінги за участі фахівців філій та базових центрів зайнятості області. До проведення тренінгів залучають представників Інституту підготовки кадрів Державної служби зайнятості та фахівці обласного центру зайнятості, які пройшли фахове навчання.

Окрім старту інституту кар’єрних радників, Державна служба зайнятості (Центральний апарат) започаткувала програму навчання та адаптації співробітників до нового порядку обслуговування клієнтів служби, інформує відділ інформаційної роботи обласного центру зайнятості.

За інформацією Черкаського ОЦЗ
Наверх