Погода: Мошни C Графік роботи: Пн-Чт: 8.00 - 17.15, Пт: 8.00 - 16.00 (Обідня перерва: 13.00 - 14.00)
Інформація / Устименко Олег 10 бер 2019 12:00

Дев'ята планета і примарний хижак: Найцікавіші останні новини науки

Дев'ята планета і примарний хижак: Найцікавіші останні новини наукиНа цьому тижні ми знову почули про дев'яту планету, дізналися правду про шкоду антибіотиків і здивувалися генію американського школяра.

Дев'ята планета

Це знову сталося. Заголовки наукових видань знову рясніють згадками про дев'яту планету.

Ні, мова йде не про нове дослідження, а про уточнення і нові обґрунтування до відкриття 2016 року. Аналіз траєкторій руху деяких тіл в поясі Койпера доводить, що за Плутоном може знаходитися справжня планета, яка в п'ять разів важча за Землю і трохи менша за розміром, ніж Нептун і Уран.

Примарний хижак

Димчастий леопард Тайваню (Neofelis nebulosa brachyura), який вважався вимерлим, був помічений кількома свідками в пустелі на південному сході Тайваню.

Останній раз димчастого леопарда бачили 36 років тому.

Хоча в 1990-х були свідчення про те, що тайванські мисливці ловили леопардів цього виду, але спалили їх тіла, побоюючись переслідування за законом про охорону дикої природи.

Шкода антибіотиків

Данські дослідники виявили, що використання антибіотиків пов'язано з високим ризиком психічних захворювань. Цей зв'язок, як вважають, частково пояснюється тим, що антибіотики впливають на бактерії в мікробіомі кишечника.

Є припущення, що кишковий мікробіом, надзвичайно різноманітне бактеріальне співтовариство в нашому кишечнику, посилає сигнали в мозок, модулюючи наш настрій і, можливо, нашу сприйнятливість до психічних захворювань.

Юний фізик

14-річний Джексон Освальт зі штату Теннессі не схожий на звичайного підлітка. У той час, як його однолітки грають в PUBG, дивляться Гру престолів і бігають на побачення, Освальт перетворив свою колишню ігрову кімнату на ядерну лабораторію.

Ядерний інженер-початківець почав роботу над своїм проектом, коли йому було 12. А 19 січня 2018 року, фактично в день свого 13-річчя, Освальт досяг своєї мети. На цьому тижні отримано підтвердження того, що Освальт став наймолодшим фізиком, що коли-небудь успішно здійснив термоядерний синтез.

Використовуючи струм напругою 50 тис вольт, Освальт зміг поєднати два атоми дейтерію, успішно добившись здійснення ядерної реакції всередині плазмового ядра свого термоядерного реактора.

Прощайте, хмари

Через глобальне потепління Земля може втратити частину хмар.

А це, в свою чергу, лише прискорить сам процес глобального потепління. Оскільки хмарний покрив відбиває частину сонячного світла назад в космос.

Коли хмар стане менше, нагрів планети прискориться.