Інформація / Устименко Олег
29 гру 2018 12:00
ПриватБанк заблокував оплату карткою послуг Нової пошти
«ПриватБанк» заблокував оплату карткою послуг транспортної компанії «Нова Пошта».
Про це повідомляють клієнти компанії і фінустанови.
В останні кілька місяців часто клієнти «ПриватБанку» скаржаться на те, що фінустанова блокує оплату послуг «Нової пошти» картою. Це відбувається через те, що логістична компанія списує гроші з кредитних карт і проводить їх не як переклад з карти на рахунок компанії, а як ніби клієнт перевів гроші через Приват24 з карти на карту. Це зменшує комісію, оплачувану компанією банку, але перекладає комісію на плечі клієнта. Про це розповів Олег Горохівський екс-керівник «ПриватБанку».
Варто зазначити, що державну фінустанову знімає додатково 4% за кожний переказ з кредитної картки клієнта при оплаті через термінал в «Новій пошті». 15 грудня найбільший держбанк вирішив заблокувати всі платежі, якщо вони проводяться у форматі «карти на карту». Подібні заходи прийняті для мінімізації комісій для клієнтів банку та захисту їх від зайвих витрат. До даної ініціативи приєднався нещодавно і «монобанк» єдиний в Україні банк без відділень.
«Нова пошта» зі свого боку заявила, що пропонувала фінустановам скасувати взагалі ці комісії. Однак банки відмовилися це зробити. Тому проблема на даний момент залишилася.
Про це повідомляють клієнти компанії і фінустанови.
В останні кілька місяців часто клієнти «ПриватБанку» скаржаться на те, що фінустанова блокує оплату послуг «Нової пошти» картою. Це відбувається через те, що логістична компанія списує гроші з кредитних карт і проводить їх не як переклад з карти на рахунок компанії, а як ніби клієнт перевів гроші через Приват24 з карти на карту. Це зменшує комісію, оплачувану компанією банку, але перекладає комісію на плечі клієнта. Про це розповів Олег Горохівський екс-керівник «ПриватБанку».
Варто зазначити, що державну фінустанову знімає додатково 4% за кожний переказ з кредитної картки клієнта при оплаті через термінал в «Новій пошті». 15 грудня найбільший держбанк вирішив заблокувати всі платежі, якщо вони проводяться у форматі «карти на карту». Подібні заходи прийняті для мінімізації комісій для клієнтів банку та захисту їх від зайвих витрат. До даної ініціативи приєднався нещодавно і «монобанк» єдиний в Україні банк без відділень.
«Нова пошта» зі свого боку заявила, що пропонувала фінустановам скасувати взагалі ці комісії. Однак банки відмовилися це зробити. Тому проблема на даний момент залишилася.