Погода: Мошни C Графік роботи: Пн-Чт: 8.00 - 17.15, Пт: 8.00 - 16.00 (Обідня перерва: 13.00 - 14.00)
Інформація / Устименко Олег 21 гру 2018 07:00

УВАГА! Споживачам електроенергії не потрібно відвідувати Центри обслуговування для приєднання до нових договорів

УВАГА! Споживачам електроенергії не потрібно відвідувати Центри обслуговування для приєднання до нових договорівВ “Черкасиобленерго” повідомляють, що на виконання положень Закону України “Про ринок електричної енергії” з 1 січня 2019 року послуги з розподілу (передачі) та постачання електроенергії споживачам в Україні (в тому числі в Черкаській області) надаватимуть дві різні компанії - Оператор системи розподілу – ПАТ “Черкасиобленерго” і Електропостачальник універсальної послуги – ТОВ “Черкасиенергозбут”.

Кожна компанія буде зосереджена на своїх завданнях, а тому передбачається надання послуг споживачам якісніше й оперативніше.

Як продовжити споживати електроенергію з 1 січня 2019 року?

– Для комфортного та безперервного продовження користуватися електроенергією, необхідно тільки приєднатися до договору про надання послуг із розподілу електроенергії – ПАТ «Черкасиобленерго», а також окремо – до договору про постачання електроенергії постачальником універсальних послуг – ТОВ Черкасиенергозбут.

– УВАГА! Споживачам не потрібно спеціально відвідувати Центри обслуговування споживачів (РЕМи) або телефонувати до кол-центру, для приєднання до цих договорів. Держава передбачила спрощену процедуру приєднання: усе, що необхідно зробити, – це продовжити користуватися послугами та своєчасно оплачувати рахунки. Для більшої впевненості пропонуємо підписати заяви-приєднання та повернути їх.

– Якщо споживач не подасть письмового повідомлення про заперечення в укладенні (приєднані до) публічного договору, сплатить рахунок та/або продовжить споживати електроенергію – це буде вважатися його згодою з умовами публічного договору й автоматично приєднає його до послуг двох компаній – постачальника електроенергії універсальної послуги та розподільчої компанії.

Зміни в рахунках та передача показів:

– У побутових та малих непобутових споживачів і надалі залишається один рахунок за електроенергію, у якому з’являться два окремі рядки: вартість послуг із розподілу та вартість електроенергії.

– Тариф для побутових та малих непобутових споживачів і далі регулюється державою. Перший оновлений рахунок побутові споживачі отримають у лютому 2019 року за електроенергію, спожиту в січні.

Зверніть увагу, всі розрахунки проводяться через постачальника універсальної послуги ТОВ “Черкасиенергозбут”.

– Оплата ж за електроенергію спожиту включно по грудень 2018 року здійснюється виключно на рахунок ПАТ “Черкасиобленерго”.

- Споживач, що є побутовим, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показники лічильника електричної енергії та надавати їх оператору системи розподілу в один із таких способів:

- через особистий кабінет побутового споживача на сайті ПАТ “Черкасиобленерго”
- скориставшись мобільним додатком Viber через паблікчат ПАТ “Черкасиобленерго”
- за формою “Передати покази лічильника” на сайті ПАТ “Черкасиобленерго”
- за телефонами кол-центру ПАТ “Черкасиобленерго”: (0472) 33-87-87, (050) 434-87-87, (093) 170-40-57, (067) 690-48-48

За інформацією Черкасиобленерго
Наверх