Войти
Закрыть

Процес прийому заяв для отримання невикористаних сум субсидій триватиме до кінця літа

Информация / Устименко Олег

Прийом заяв від одержувачів субсидій з метою повернення невикористаних сум триває до 1 вересня.

На цьому наголосив під час координаційної наради директор Департаменту соціального захисту населення ОДА Руслан Чикало.

– Як відомо, Урядом передбачено монетизацію невикористаних сум субсидії з газо- та електропостачання для індивідуального опалення в обсягах, що не перевищують вартості 100 куб. м природного газу або вартості 150 кВт•г електричної енергії, – зауважив Руслан Олександрович. – Ці кошти перераховуватимуться на особовий рахунок одержувача субсидії в банківській установі або виплачуватимуться через поштові відділення.

Нині ж організаціями-надавачами послуг, серед яких 30 електропостачальних та 28 газопостачальних, проведено розрахунок невикористаних сум субсидій та підготовлено списки осіб, у яких зазначено відповідні суми невикористаної субсидії.

Руслан Чикало також повідомив про те, що сума невикористаних коштів субсидії, які підлягають поверненню до бюджету, становить 480,1 млн грн, а частина суми, яка підлягає монетизації та виплаті одержувачам субсидій, – 83,7 млн грн.

На сьогодні понад 57 тисяч громадян області вже звернулися за отриманням зекономлених коштів.

Вступна кампанія-2017: в Міносвіти пояснили, що робити, коли в заяві є некоректні дані

Информация / Устименко Олег / Новини освіти

У Міносвіти нагадали: реєстрація електронних кабінетів вступників завершується 25 липня о 18.00.

Станом на 24 липня 444 тисяч 736 вступників подали 1 млн 456 тисяч 767 заяв на вступ до ВНЗ на всі освітньо-кваліфікаційні рівні. Про це повідомляє прес-служба Міністерства освіти та науки.

«На всі освітньо-кваліфікаційні рівні (молодший спеціаліст, бакалавр, магістр) уже подано 1 млн 456 тис. 767 заяв від 444 тис. 736 вступників», - йдеться у повідомленні.

У відомстві нагадують, що реєстрація електронних кабінетів завершується 25 липня о 18.00, а подання заяв – 26 липня о 18.00. Упродовж цього часу вступникам необхідно перевірити в е-кабінетах статус поданих заяв та коректність відображених у них даних.

У разі виявлення некоректних даних вступникам необхідно оперативно написати про це на скриньку vstup_2017@mon.gov.ua, вказавши повністю ПІБ, номер сертифікату ЗНО, серію і номер атестату, стислий опис проблеми, контактний телефон, а також за можливості додати знімки екрану (скріншот).

Зазначається також, що особистий електронний кабінет вступника з 22 липня доступний на смартфонах та планшетах за допомогою мобільного додатку ЄДЕБО «Особистий електронний кабінет вступника».

Всього станом на 24 липня вступники зареєстрували майже 155 тисяч особистих електронних кабінетів.

ЛИПЕНЬ НА ЧЕРКАЩИНІ ЗАВЕРШАТИМЕТЬСЯ З ГРОЗАМИ

Информация / Устименко Олег

Після досягнення денного максимуму в області до +33…35º, холодний атмосферний фронт з півночі зумовив на Черкащині грози, місцями шквали до 18 м/с. Проте дощі зафіксовані лише в північних районах області кількістю до 2 мм. Тільки гідропост Канів зафіксував дуже сильну локальну зливу – 70 мм дощу випало всього за 2 години, тобто майже місячна норма.

Втім вже із вівторка, під впливом антициклону, в регіон знову повернеться спека до +31..33º. З четверга очікуються грозові дощі та невелике зниження температури, говорить начальник обласного гідрометцентру Віталій Постригань.

Загалом, за його словами, цьогріч грози пов’язані з порціями прохолодного повітря з Балтики, яке надходить в прогрітий в умовах південного антициклону наш регіон.

За рахунок липневих дощів площа із ґрунтовою засухою під пізніми культурами зменшилась і не перевищує 20% території області. «За експертними визначеннями наших агрометеорологів, нею охоплені райони вздовж правого берега Дніпра», – зауважив пан Постригань.

МОН: Особистий електронний кабінет вступника вже доступний у мобільному додатку

Информация / Устименко Олег / Новини освіти

Віднині вступники можуть відслідковувати статус своїх заяв і результати конкурсів на мобільних телефонах та планшетах – запущено стартову версію мобільного додатка ЄДЕБО «Особистий електронний кабінет вступника».

Завантажити його можна безкоштовно за ПОСИЛАННЯМ.

Наразі сервіс доступний для користувачів операційної системи Android, однак також почато реєстрацію додатку в App Store.

Щоб скористатися додатком, вступникові необхідно зазначити логін і пароль особистого електронного кабінету.

Основні функції додатку:

- інформування про подані заявки на конкурсні пропозиції;
- відображення статусу заявки в реальному часі;
- інформація про конкурсні пропозиції: список дисциплін і інформацію про приймальну комісію;
- інформування про результати конкурсу.

Мобільний додаток НЕ надає:

- можливості внесення змін в подані заяви на вступ;
- можливості подачі заяв он-лайн;
- можливості складання вступних іспитів он-лайн;
- переваг на участь в конкурсі при вступі на ту чи іншу конкурсну пропозицію.

Нині триває робота над вдосконаленням сервісу. Якщо у користувачів виникнуть проблеми з роботою додатка або з’являться пропозиції щодо покращення функціоналу, вони можуть надіслати лист на електронну адресу компанії-розробника info@osvita.net

Віднині подати документи до відділу державної реєстрації актів цивільного стану можна через мережу Інтернет

Информация / Устименко Олег / Суспільство

Віднині подати документи до відділу державної реєстрації актів цивільного стану можна як у звичному паперовому форматі у самому відділі ДРАЦС, так і через мережу Інтернет, не виходячи із дому, до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану України.

Щоб громадянам було зручно користуватися новими електронними сервісами, Міністерство юстиції України запустило спеціальний веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану». Для цього необхідно зайти на сайт Міністерства юстиції України, натиснути банер «Електронні сервіси онлайн», обрати вкладку «Кабінет електронних сервісів» та зайти на веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

Користувачем Веб-порталу може бути будь-яка фізична особа, яка має намір подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану заяву або звернення, зареєструвалась на Веб-порталі і звертається з питань у сфері державної реєстрації актів цивільного стану. Доступ до електронних послуг Веб-порталу здійснюється за допомогою особистого кабінету користувача.

Реєстрація користувачів на Веб-порталі відбувається шляхом заповнення реєстраційної форми даними про прізвище, ім’я, по батькові користувача, його логін та адресу електронної пошти. Після заповнення користувачем вказаної форми на електронну адресу, вказану при реєстрації, надходить тимчасовий пароль, який користувачем самостійно змінюється на постійний. Вхід до особистого кабінету користувача здійснюється із зазначенням відомого лише йому логіна та пароля. Зареєструвавшись на веб-порталі, Користувач може:

– подати заяви на державну реєстрацію шлюбу, про видачу витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, заяву матері та батька дитини про визнання батьківства, про внесення відомостей про батька за вказівкою заявника, про визнання батьківства після народження, спільну заяву чоловіка та дружини (колишнього подружжя) про невизнання чоловіка (колишнього чоловіка) батьком дитини, заяву про державну реєстрацію народження дитини, яка досягла одного року і більше, про реєстрацію народження з пропуском строку, про визнання батьківства до народження дитини, спільна заява попереднього чоловіка матері дитини та чоловіка у повторному шлюбі про визнання батьківства, спільну заяву попереднього чоловіка матері дитини та чоловіка у повторному шлюбі про визнання батьківства, заяви: про зміну імені, про зміну прізвища малолітньої дитини, про зміну прізвища дружини або чоловіка відповідно до статті 53 Сімейного кодексу України, про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей, про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України, про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду;

– подати заяви про повторну видачу свідоцтв: про шлюб, про зміну імені, про смерть, про народження, про розірвання шлюбу; заяви про внесення змін, доповнень до актового запису, про анулювання актового запису цивільного стану, про поновлення актового запису цивільного стану.

– здійснити попередній запис на відвідування відділу ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу.

– отримати консультації працівників відділу ДРАЦС щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень.

– відслідковувати стан заяв або звернення в Особистому кабінеті.

Після заповнення користувачем відповідної зави, звернення за допомогою Веб-порталу їм автоматично присвоюється реєстраційний номер.

Про результати розгляду заяви або звернення відповідальним працівником відділу державної реєстрації актів цивільного стану надсилається повідомлення до особистого кабінету користувача, у якому зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та контактний телефон особи, яка буде здійснювати прийом, а також дата та час прийому. Відповідні документи можна посвідчити цифровим підписом, або ж обрати зручний для себе час для того, щоб особисто посвідчити папери.

Так само на порталі можна записатися на консультацію до спеціаліста. При цьому наголошуємо, що подання до відділів ДРАЦС звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення заявника до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством.

У разі направлення заяви щодо державної реєстрації шлюбу користувачу необхідно не пізніше трьох робочих днів після отримання повідомлення про результати її розгляду звернутись особисто до відділу державної реєстрації актів цивільного стану для підписання заяви. Заява вважається дійсною з моменту підписання її обома молодятами в відділі ДРАЦС і вже від цієї дати потрібно відраховувати дату реєстрації шлюбу. Якщо ж ви маєте електронні підписи, то завірити заяву можна ними.

Також передбачена можливість здійснювати сплату державного мита за послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, плату за послугу щодо видачі витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, а також оплату платних послуг, які надаються відділами ДРАЦС, скориставшись послугами платіжних систем через Веб-портал.

За матеріалами сайту Черкаської РДА

В обленерго створюють інтернет-кабінет споживача

Информация / Устименко Олег

У “Черкасиобленерго” працюють над створення особистого онлайн кабінету на сайті підприємства.

Про це інформує прес-служба компанії.

– Наявність особистого кабінету передбачає доступ до персональної інформації, тому особлива увага приділяється безпеці та надійній ідентифікації абонента, – говорить начальник відділу автоматизованих систем ПАТ “Черкасиобленерго” Валерій Вязовик. – У особистому кабінеті споживач зможе вносити покази лічильників й відразу бачити їхню різницю, крім того, бачити свої оплати.

Особистий кабінет дублюватиме можливості передавати показники телефоном чи через форму зворотнього зв’язку, розміщену на сайті підприємства. Крім того, у майбутньому в особистому кабінеті можна буде здійснити оплату послуг через платіжну систему банку "ПриватБанк". Додатково розглядається можливість використання інших платіжних систем, зокрема, інтернет-банкінгу «Райффайзен Банку Аваль».

Користуватися особистим кабінетом, обіцяють розробники, можна буде вже у серпні.

Абітурієнти тепер можуть відслідковувати свій рейтинг в системі «Конкурс»

Информация / Устименко Олег / Новини освіти

На сайті vstup.info почала працювати система «Конкурс». З її допомогою можна переглянути перелік вступників, які подали заяви в певний виш на певну спеціальність, їхні конкурсні бали та пріоритетність заяв.

Таким чином абітурієнт може відслідкувати свій рейтинг серед інших вступників та шанс на вступ до обраних ВНЗ.

Система відображає загальну кількість поданих заяв, ліцензійний обсяг прийому, обсяг державного замовлення, конкурс на держзамовлення та загальний конкурс. Також показаний розподіл заяв за пріоритетами та за конкурсним балом.

Інформація відфільтровується за регіоном, навчальним закладом, формою навчання, кваліфікаційним рівнем та спеціальністю (спеціалізацією, освітньою програмою).

Після закінчення прийняття заяв (їх подання через електронні кабінети триватиме до 18:00 26 липня) у системі також з’явиться інформація про зарахування.

За інформацією ДП «Інфоресурс», станом на ранок 18 липня створено 141 тис. 586 електронних кабінетів вступників. Зареєстровано 707 тис. 123 заяви вступників про допуск до участі в конкурсі, з яких в електронній формі подано 455 тис. 375 заяв.

Нагадуємо, що якщо вступник має проблеми з реєстрацією електронного кабінету або поданням заяв, йому необхідно звернутися до сервісу підтримки з питань реєстрації за номерами (044) 239-86-18, (095) 281-13-54, (067) 551-24-74, (093) 342-38-63 або надіслати повідомлення на адреси: ez@inforesurs.gov.ua та/або vstup_2017@mon.gov.ua

Для оперативного оброблення та реагування на запити просимо використовувати наступну форму звернення:

ПІБ (повністю)
Дата народження
Номер та рік сертифікату
Номер атестату
Стислий опис проблеми
Контактний телефон

Для аграріїв розпочався конкурс на одержання фінансової підтримки

Информация / Устименко Олег / Економіка

У рамках бюджетної програми «Надання кредитів фермерським господарствам» стартував конкурс на отримання фінансової підтримки аграріями.

Про це повідомляють в Міністерстві аграрної політики та продовольства України.

Переможці конкурсу отримують фінансову підтримку на поворотній основі у розмірі, що не перевищує 500 тис. грн, із забезпеченням зобов’язання щодо повернення бюджетних коштів на строк до 5 років. Загальна сума коштів, що будуть розподілені, становить 65 млн грн.

До участі в конкурсі допускаються всі фермерські господарства, окрім тих, які мають заборгованість перед Укрдержфондом та його регіональними відділеннями, яких визнано банкрутами, щодо яких порушено справу про банкрутство, які перебувають у стадії ліквідації, а також у яких виявлено факти незаконного одержання та/або нецільового використання бюджетних коштів.

Умови конкурсу оголошено Українським державним фондом підтримки фермерських господарств.

Конкурс проводиться в два етапи:

1. Регіональні комісії Укрдержфонду з визначення переліку фермерських господарств, що претендують на одержання фінансової підтримки, здійснюють приймання заявок та документіввід фермерських господарств щодо участі у конкурсному відборі та формують відповідні реєстри.

2. Конкурсною комісією Укрдержфонду з питань надання фінансовоїпідтримки фермерським господарствам проводиться конкурсний відбір фермерських господарств, що отримали право на одержання фінансової підтримки згідно з визначеними критеріями та формами.

Подання заявок та документів від фермерських господарств щодо участі у конкурсному відборі триватиме з 18 липня до 16 серпня 2017 року включно. Заявки, що надійшли після закінчення строку їх подання, не розглядаються.

Перелік документів, які подаються для участі у конкурсі, визначено постановою Кабінету МіністрівУкраїни № 1102 від 25 серпня 2004 року (зі змінами).

Детальніше можна ознайомитися на сайті Українського державного фонду підтримки фермерських господарств за посиланням.

ЗМІНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ ЩОДО ПІЛЬГ

Информация / Устименко Олег

Внесено змін до ст.15 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” щодо надання членам сімей загиблих пільг без урахування середньомісячного сукупного доходу сім′ї.

Починаючи з 1 липня 2017 року, для категорії „член сім′ї загиблого ветерана війни” пільги з оплати житлово-комунальних послуг, пільг на придбання твердого палива, скрапленого газу надаватимуться без урахування доходів.

За інформацією сайту Черкаської РДА

СБУ ЧЕРЕЗ БІЛБОРДИ ЗАСТЕРІГАЄ ЧЕРКАЩАН ВІД РОСІЙСЬКИХ СОЦМЕРЕЖ (ФОТО)

Информация / Устименко Олег / Суспільство

На білбордах з’явилася соціальна реклама від управління Служби безпеки України в Черкаській області, в якій застерігають від користування забороненими російськими ресурсами.

Про це пише сайт ВІККА, передають Наші Мошни.

"Інформаційна зброя теж вбиває", – йдеться у рекламі, де зображені кулі із назвами соцмереж "Вконтакті", "Одноклассники", сервісів mail.ru та Yandex.
В будущее В прошлое

Навигация